Typ predradneho kondenzatoru pro LED z 230V

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Sobota Únor 25 17:47:18 CET 2006

Zdravim,

resim problem s mistem v jednom "bastlu" ve kterem mam 2 optocleny
(PC814 nebo 1x PC824) snimajici sepnuti faze do spotrebicu. LED
optoclenu maji predradny kondenzator (vypocetl jsem, ze mi bude stacit
asi 2-5mA a tedy 22 - 47nF). Vzdy jsem pro toto pouzival kondenzatory,
ktere GM vede pod oznacenim CFACxxx. Jenze ted mam problem s velikosti
cca 18x6mm a tak se ptam jestli lze pouzit jiny typ (a jaky) o par mm
mensi (kratsi). Dalsi podminkou je, ze je lze rozumne koupit v GM nebo
GESu protoze potrebuji jen 2ks.

Predem diky za odpoved

Pavel

P.S. Jen pro upresneni dodam, ze spotrebice jsou svitidla, nejsise
zarovky ale ani usporne zarivky nelze vyloucit. Sepnuty jsou nekolikrat
denne na par minut az hodinu. Galvanicke oddeleni fazi od signalu je
nutne. A zarizeni ma mit dlouhou zivotnost.