OT Foceni misto skenovani

Jirka zaloha@volny.cz
Sobota Únor 25 12:25:54 CET 2006

Jan Novák napsal(a):

> Proto hledam vhodnou kombinaci format-vyhledavac, ktera
> splni moje drive uvedene pozadavky. Ale nedelam si iluze, ze neco takoveho
> existuje.

To neni ani tak o formatu a vyhledavaci, jako o tom, ze tam (jak jste
psal) rucne musite vlozit onu informaci o nadpisu. A prave tohle imho
nepujde tak jednoduse treba v DJVu - i kdyz pokud byste scanovany
dokument mel napred treba v nejakem hypertextu a teprve nakonec prevedl
do DJVU, asi by to slo. Totez se tyka PDF.

Uvedomte si ale, ze dokument citajici nekolik tisic stran budete takto
"tagovat" zrejme do konce zivota... Asi bych na takto sofistikovane
vysledky vyhledavani rezignoval a hledal vse jeko normalni text - ani
tak to nebude bez problemu, protoze vystupy z OCR nejsou 100%.

--
Jirka