OT Foceni misto skenovani

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Únor 24 23:19:41 CET 2006

--- Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz> wrote:

> Hm, ja mam soucasny scanner na USB uz dele nez 5 let, za tu dobu jim
> prolezlo nekolik desitek tisic stranek (jak na skle, tak v podavaci)
> scanner bez problemu, podavac jakbysmet. Jiz nekolik let hledam
> sebemensi duvod pro vymenu za novy scanner, ktery uz mam davno
> vyhlednuty, a stale se nemuzu dockat...

Mozte uviest znacku/model? Osobne som mal Genius HR8, ale po 3/4-roku
zacal na scannoch robit zvisly svetly pasik (vada hlavy), tak som ho
vratil. Zatial zijem bez scannera, ale obcas je potreba a neviem sa
rozhodnut. Rad by som snimat aj negativy, paci sa mi IR technologia
potlacania prachu (ICE a pod), ale zatial sa mi vidi draha.

miro