OT Foceni misto skenovani

Bitovod hw@prelude.cz
Pátek Únor 24 22:31:29 CET 2006

Ale fuj, jakkoli proti dtpstudiu nic nemam, tohle je opravdu "lesteny prd" -
duralovy jekl s dirkama a svorkou vydavat za revolucni technicky vynalez...
Na te strance a prilehlych odkazech je navic z pohledu fotografa vic bludu,
nez je v kraji zvykem. Pro tyhle ucely je jednodussi a levnejsi pouzit
mechaniku ze stareho zvetsovaku, casto lze ziskat za odvoz, tim spis, je-li
vlastni zvetsovak treba poskozen.

Ze by se na predlohu treba melo nejak svitit nejak pominuli (at uz v
navodech, tak v doprovodnzch fotkach), ze kdyz uz mam fotak na takovemhle
podivnem "stativu", je mimoradne vhodne pouzit nejakou dalkovou (kabelovou,
dratenou, infra) spoust a tak podobne.

Zaverecna veta na strance, "Jinak mám na tom připojený digitál Olympus, 4 MB
optika 3 MB čip" mne privedla k tichemu uzasu...

Co se tyka toho scanneru, abych jen netlachal, vite, kde ho v CR koupit? Jak
jsem se koukal po netu a po tom, co to umi, cesky shop jsem nenasel - od
Plusteku jsem videl jak naproste sracky, tak i pouzitelne zarizeni, nevim,
do ktere kategorie tohle zaradit :) Proti normalnim scannerum ma dobry
napad, skenovani od hrany, takze neprekazi hrbet knihy a nasledne prohnuti
stranek, vypada to na dobry napad.

Pavel Kutina