OT Foceni misto skenovani

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Únor 24 22:05:35 CET 2006

Priznam se, ze jsem tech na USB koupil asi jen 5 ks a to proto, ze zakaznik
chtel to nejlevnejsi a vsechny byly napajene jen z USB.
Kvalita naskenovane stranky nic moc. Bezna spotrebka.
Otevrenou tlustsi knihu to jiz nestacilo vprostred nasvitit.
Pamatuji skenery a to i na paralelni port, ktere snimaly tzv. 3D.
Dali jste na skener jablko a naskenovalo ho to.
No nic, ja nechci vazne zadelavat na flame.
J. Polivka

K teme USB scannerov iba poznamka (bez toho flame :-)
USB scannery mavaju, podla mojich vedomosti vacsinou, osobitny napajac
(adapter do zasuvky). Zo svietivostou nemaju tym padom ziadne problemy.
A navyse dnes iny ako USB scanner kupite len vynimocne.

Ano, jiny jen vyjimecne a proto sup do bazaru pro kvalitni, stary a dobry
SCSI skener a nejlepe i s radicem.
J. Polivka

Zo vsetkym ostatnym uplny suhlas.

miro