POE

Tony Malecky tony@malecky.cz
Pátek Únor 24 09:11:12 CET 2006

Nesouhlasim.

Treba konkretne D-LINK 900AP ma napajeci adapter 5V. Uvnitr je ale
samozrejme 3V logika a tak hned na vstupu je spinany stabilizator jehoz
mozne horni napajeci napeti je nekde kolem 30V ale jelikoz je pred nim jeste
elektrolyt na 16V tak lze bez problemu do nej ladovat 15V a s cca tretinovym
proudem nez to bralo na 5V. Jo bacha, nekde byla myslim i zennerka 12V na
vstupu. Konkretne u DLINK DI-614 je tam na 100procent.
    Takze snad by mohlo platit ze pokud ma zarizeni napajeci adapter 3.3V,
pak je velka pravdepodobnost ze uvnitr jiz zadny stabilizator neni a takto
jednoduche POE nepujde udelat... Overeno prakticky na COMPEX wifi adapteru.

Tony OK1HMA