TV out na 75Hz

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Čtvrtek Únor 23 23:01:15 CET 2006

No vim ze monitory, ktere jsou konstruovane pro siroky rozsah synchronizace,
dokazaly prilis vysokym radkovym kmitoctem odejit. Lepsi monitory se dokazou
(snad vcas) vypnout a ty horsi se zase nezasynchronizujou (rozpadne se
obraz). Pokud se ma pri vyssim kmitoctu udrzet rozmer obrazu, musi se ve
vychylovackach udrzet stejny mg. tok, stejny proud, takze je na nich vyssi
napeti. U monitoru se to nejak musi kompenzovat, jen me nenapada jak se
vlastne ridi rozmer obrazu, aby to nemelo vliv na linearitu. Mam dojem ze
zadna regulace napajeni pro radkovy rozklad tam neni. Nebo snad jo?
Andel

----- Original Message -----
From: "Pavel Krafcik" <pavel.krafcik@gmail.com>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 23, 2006 8:13 PM
Subject: TV out na 75Hz

Zdravím konferenci,

konečně jsem si pořádně prohlédl ATI Catalyst Control Centre a povedlo
se mi nastavit TV out na 720/576@75Hz. 50 hertzová TV Sony KV-21FT1K to
dokáže bez viditelných problémů zobrazit. Obraz nemá žádné tvarové, ani
barevné (to je trochu bez záruky) zkreslení. A dokáže zobrazit i 100Hz,
ale to jsem nechal běžet jen asi 10 sec. a pak jsem to přepnul.

Provozujete někdo takto nastavený TV out na PC? Myslíte, že by to mohl
být pro televizi destruktivní provozní režim?

Pavel