TV out na 75Hz

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Únor 23 20:02:04 CET 2006

Nevim co se Vam podarilo nastavit, ale nepocitajte, ze by se normalni 50Hz
televize chytala jinde, nez mezi 14kHz -17 kHz radkove frekvence.

Danhard
*******

Zdravím konferenci,

konečně jsem si pořádně prohlédl ATI Catalyst Control Centre a povedlo
se mi nastavit TV out na 720/576@75Hz. 50 hertzová TV Sony KV-21FT1K to
dokáže bez viditelných problémů zobrazit. Obraz nemá žádné tvarové, ani
barevné (to je trochu bez záruky) zkreslení. A dokáže zobrazit i 100Hz,
ale to jsem nechal běžet jen asi 10 sec. a pak jsem to přepnul.

Provozujete někdo takto nastavený TV out na PC? Myslíte, že by to mohl
být pro televizi destruktivní provozní režim?

Pavel