DMM UT70A od Conrad ???

Čtvrtek Únor 23 17:24:49 CET 2006

V návodu je perioda vzorkování 2,5 sec. To mi příjde dost pomalé, tedy pokud se jedná o to co myslím - dobu aktualizace údaje na displeji. Myslím, že normální DMM má 0,5 sec.
Druhá věc je - jak je to s rychlostí pípnutí po zkratování přívodů ? Když má člověk hledat vakl nebo naopak propojení ve smečce drátů tak zjistí, že většina drahých DMM je na kočku, protože než procesor vyhodnotí, že je odpor menší než ... a zapípá, tak už jsem na další pozici.

Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz
[mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Thursday, February 23, 2006 4:58 PM
To: HW-news
Subject: Re: DMM UT70A od Conrad ???

Nez jsem ho nekde ztratil, tak se zdal byt dobrej. Maji ho
vsude, GM, SOS, Conrad atd. Ovsem bacha na ty karusely, po case
(zalezi na pouzivani, ale me tak po pul roce) zacne blbnout, je
potreba jej rozebrat a isopropylem ocistit karusel. Me to vadi,
ale nemuzu si vymejslet. Ted mam UT50A a stejny problemy.
Zlatej Metex 3650.

Martin Hanek

Jirka napsal(a):

> http://www.sopos.cz/elektro/katalog/Multimetry/Meraky.htm
> http://www.sopos.cz/elektro/Ke_stazeni/manualy/UT70A.pdf - jeste
> levnejsi... Proste normalni (zrejme cinskej) multimetr. Osobni
> zkusenost nemam, ale tipoval bych na standardni kvalitu s moznymi
> problemy jako u cehokoliv - od toho je zaruka.
>
> BTW: muzu se zeptat, jak souvisi tento multimetr s
odstranovanim vosku?