ochranny lak na DPS

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Únor 23 16:55:41 CET 2006

Kalin.Oleg napsal(a):
> kedze sa tu dnes preberaju alchymisticke temy, pridam aj ja jednu.
> potrebujem surne do zajtra niecim pajitelnym nalakovat a trvalo chranit
> med na DPS. bohuzial, ked si objednam flux 10, bude tu az v pondelok.
> nemam tolko casu.
> doma mam kolofoniu, lieh, aceton a dalsie bezne pouzivanechemikalie.
> otazka znie:
> poznate, alebo dokazete vymysliet nejaky recept na namiesanie laku,
> ktory by mohol byt naneseny trvalo na DPS, ktory by nekomplikoval
> spajkovanie, a ktory by nebol lepkavy ako kolofonia s liehom?
> [...]

Neni to idealni (nechrani az tak dokonale), ale kalafunu pouzit lze. Je
lepsi ji rozpustit v isopropylu, nebo jeste lepe v nitroredidle ci
acetonu - denaturovany lih obsahuje vodu a ta zvysuje vyslednou
lepkavost po uschnuti.

Ta lepkavost se da definitivne odstranit vypalenim kalafunoveho laku (70
- 80 stupnu) po vyprchani rozpoustedla.

--
Jirka