Cim rozpustit sadru ?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Únor 23 14:34:23 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 23.2.2006:

> Smarja panno a copak jsem snad nekde psal neco o sadre?

Tak si precti znovu ten svuj mail i s tim, na co odpovidas... On pise,
ze si formu vymaze, a ty mu pises, ze nez neco pujde do pusy, tak ma
odstranit bacily.

Tak ja ti rikam, ze to "neco" je sadra, kdy to nevidis v subjektu, a
ze ta sadra do zadne pusy nejde.

PS: No jasne, jestli si tu pises o uplne necem jinem, nez je tema
threadu, je to samozrejme mozne. Pak ale pises o koze a ne o voze. Asi
jako kdyby se chirurg zeptal, v jake konvici si ma varit kafe, a ty
jsi napsal, ze hlavne tu konvici musi sterilizovat, nez ji voperuje
nekomu do bricha :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem