Cim rozpustit sadru ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Únor 23 13:26:16 CET 2006

22. února 2006, 23:14:29
Dobry den
Zkuste jednou pouzit EU byrokracie ku svemu prospechu.
Dodavatel one vodicky za "dentalni" sumu je ze zakona povinen, pokud o
to pozadate s vodickou dodat i "bezpecnostni list" a ten mimo jine
obsahuje i udaj o chem. slozeni. Jestli prislusne chem. sezenete v
mnozstvi mensim nez velkem za rozumny peniz je vec jina.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz