Cim rozpustit sadru ?

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Čtvrtek Únor 23 13:12:15 CET 2006

> Jak jsem pasal huba se vam nelepila do sadry, ale do
> otiskovaci hmoty a
> sadra se leje az do ni.
> Prevence,  vykriti lzice nejakym nazivem, v postate staci
> silikonovy olej ve
> spreji, by slo, ale to by musel delat zubar (sestra) v
> ordinaci a ty k tomu
> jednak tezko donutite

Asi uz je to hodne OT, ale puvodni dotaz byl na to, jak zjednodusit cisteni
od sadry. Cili nekdo to cisti. Predstavoval jsem si to tak, ze ten, kdo to
cisti,udela po vycisteni operaci navic, t.j. vymaze napriste lzici necim
mastnym a pripravi zubarovi pro pouziti. Ten se o nic nestara, otiskne si, co
potrebuje a "cistic" ma priste pouze snazsi praci pri cisteni a zas nakonec
formu vymaze.

Jakub Serych