POE

Holas holas@holas.info
Čtvrtek Únor 23 11:40:37 CET 2006

Jasne, Ovise takhle napajim bez menice i po 50timetrovem kabelu. Bez
problemu uz vice nez rok. A cena je nekde jinde nez s menicem.
Na stole jsem to mel zapojene i s delkou kabelu okolo 100m. Ubytek
napeti na kabelu za provozu byl okolo 1V (uz si presne nepamatuju).
Bobes

  Aleš Filip napsal(a):

> Myslím, že určitě. Záleží na zařízení. Třeba Ovislink WL-1120 potřebuje k napájení 9V, a ze zatíženého jeho adaptéru leze 13V. Takže si myslím, že to ty ztráty ve vedení pokryje s rezervou

Ing. Robert Holas - prodej a servis vypocetni techniky
Smetanova 774, 54401 Dvur Kralove nad Labem
holas@holas.info                    tel. +420603467946