Vyber pajecky a cinu

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Středa Únor 22 21:31:13 CET 2006

Cinem to vetsinou neni, urcite to prepaluje ta pajecka. Kdyz pustim moji 48W
pajku naplno tak bude mit za chvili 400C a s tim uz se bude pajet spatne,
cin bude oxidovat a pod., nemluve o tom, ze se rychle znici DPS. Opravdu to
chce regulaci (u trafopajky cvakani spinacem, i s ni jde pajet dobre, ale je
problem s CMOS...).

S pozdravem,
Ales Chlubny