Vyber pajecky a cinu

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Únor 22 21:24:40 CET 2006

> Prikladam foto vytvoru, o kterem byla rec, prosim nesmat se, vim "za co"
> to stoji :-(
> http://www.aigor.net/off/hw_pajeni.jpg

Nesmeji se, take jsem zacinal (pravda nebylo mi jeste 10let). Pridam se
ke kolegum, vice tavidla, pro zacatek klidne hodne, s cvikem budete
ubirat. Cin prilozit ke spoji, nikoliv nabrat na hrot pajky (ten ma byt
cisty a slabe pocinovany) a poradne prohrat az se cin rozlije po cele
pajeci plosce. Pro pripad potreby odsati prebytecneho cinu ve slitych
spojich si pripravte kus licny z nejakeho medeho kabliku, tu namocte do
kalfuny. Pri odsavani Vam po prohrati krasne stahne prebytecny cin. V
pripade MOS a trafopajky doporucuji zapinat a vypinat pajku mimo spoj.

Pokud si projdete archiv konference tak rok dozadu najdete zde nekolik
diskusi o vyberu pajek, tavidel a pajedel. Zjistite tam jake jsou
zkusenosti ale pro zacatek si vystacite s jakymkoliv cinem urcenym na
pajeni DPS a kalafunou. Co se tyce mikropajek tak samozrejme je lepsi
nez trafopajka  a v archivu zjistite, ze kdyz koupit levne pajedlo z GM
tak Vam sluzbu take udela, s kvalitou to neni tak hrozne, jsou
opravitelne a nahradni dily jsou dostupne.

> Aigor

Pavel