Vyber pajecky a cinu

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Středa Únor 22 20:13:02 CET 2006

Pekny vecer,

rada: zkuste trafopajku + hodne kalafuny, pokud mate na tom jemnem
plosnaku masku, zapajet se da v pohode treba LQFP64. O vanocich jsem
jich pajel spousty, vzdycky tak 3-6 nozicek najednou. Rychlost pri
moji znacne nesikovnosti velmi dobra.

(viz http://duch.cz/mp/fotky/spejbl/2_desticky/desticka_cpu.jpg
-- pripominam, ze v kriteriu stala rychlost nepomerne vyse, nez
estetika vzhledu vysledku)

ZdraviM.P.