OT: znacky hodinek (autokompresor za caa 200,-)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Únor 22 17:49:54 CET 2006

Baterie tam musí bejt v každym případě, to by se pak zpožďovaly
pokaždý když by zmizely pod rukávem ;)

Bude to asi tak, že hodinky samotný žerou nula nula nic a solární
článek je dobíjí x-krát větším proudem, tak se za hoďku nabijou na
další rok provozu.

P.K.