Jak resit, az v zarizeni odejdou vestavene akumulatory?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Únor 22 12:56:07 CET 2006

O jaky zarizeni jde? Nevim jak Li-Pol, ale Li-Ion maji omezenou
zivotnost - samy se znehodnoti "castecne z ekologickych a castecne z
marketingovych duvodu".

Chemicky reakce se zrejme daji zpomalit nizkou teplotou a absenci
kysliku. Jestli to plati i pro tyhle baterie, to nevim.

IMHO bude nejlepsi v tom zarizeni starou baterii repasovat - sehnat
rozmerove nejblizsi clanky a nacpat je tam. Pravda je, ze pokud je v
original baterce nejaky chytry chip, tak to bude tezsi.

P.K.