simulacia v ise7.1

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Únor 22 11:59:26 CET 2006

Nevim jak to delaji ostatni, ale ja si do projektu pridam pomoci
Project-New Source modul Test Bench. To Vam spusti vyzard ve kterem
vyberete pro citac nejspise multiclock a dalsi parametry (vybrani
hodinoveho signalu). Pak cely projekt ulozite (bench se objevi ve
strukture projektu). Kdyz na nej kliknete tak se Vam dolejsim okne
Process view objevi mimo jine i nabidka ModelSim simulator. Z nej
vyberete potrebnou simulaci, behavioralni staci pro zacatek, v
post-place se zjistuji presna casovani popr. parazitni impulzy.
Snad jsem to moc nepopletl.

Tosa