6 - serial karta

MK info@mcu.cz
Středa Únor 22 11:39:59 CET 2006

> Asi ne, i když nevím kde ho hledat, ve správci zařízení?
> Po instalaci pokud vím přibylo zařízení multiport PCI, snad s ovldačem od
> mostech,
> a pak přibyly comy 5-10 ale u nich se jen převzal Mrkvosoftí ovladač běžné
> 550ky.

Ta chyba je zpusobena nepouzitim paraleniho portu, ktery je obsazen v
nm9835/9845. Pri nahodnem pulzu na modemovych signalech COM portu je tento
prenesen na tuto nevyuzitou cast HW a je generovano preruseni, pro ktere ale
neexistuje obsluha. Proto je instalovan "dummy" driver pro tento nepouzity
LPT port. Mel by byt normalne ve spravci zarizeni

> Jinak teď zjišťuji že na stránkách výrobce karty, st-lab je určitý
> záchytný bod,
> je tam zdroják ovladače pro linux, což na mostech nemají, tak porovnám a
> vyzkouším ovladače odtud.
> A proč jste ty karty nakobec zahodil, mají i jiné skryté vady?

Vylozene me s..ly, obcas se stalo, ze pres instalaci opravenych ovladacu
XPcka stejne zatuhla.  Na jednom MB rafinovanene generovala karta RESET -
proste realne jsem na to nemel nervy ani cas a sahle jsem radeji po radove
drazsim, ale naprosto spolehlivem reseni - on by mohl referovat i wek - se
divim, ze si neprihriva polivcicku .)))

S pozdravem
MK