Podklady ke studiu

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Únor 22 07:37:46 CET 2006

No nevim kdyz si date trochu prace tak na nejakych strankach jsou vsechny ty
videa z prednasek volne dostupne. Mam jich spoustu stazenych je tam plno
uzitecnych veci od programovani 3d enginu po  praci v 3d studiu a pod. Nekde
na webu to urcite je a kdyz ne tam tak kazdy vysokoskolak co je na DC to ma
nasdileno :))) Taktez na DC tam najdete ty skripta a pod . v podobe pdf .
Stahl jsem si kupu elektrotechniky a pomalu se ucim a ucim .

snehulak