[OT] Jak na deinterlace videa ve Windows ?

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Středa Únor 22 06:45:26 CET 2006

Ve videu se moc nevyznam, ale snad by mohl pomoct program na prehravani
videa a sledovani TV jmenem DScaler, umi dost ruznych deinterlacnich metod,
mozna by slo neco z toho pouzit, ten program je freeware a myslim ze i
opensource.

S pozdravem,
Ales Chlubny