Zkušenosti s E-Field snímači Motorola ?

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Únor 21 19:38:44 CET 2006

Pavel Kořenský napsal(a):
> Zdravím,
>
> ono něco takového existuje ?

Jo, prodava to treba Elchemco (ale v prouzcich). Dalsi problem je v tom,
ze uvadeji, ze lepidlo je vodive...

> Já jsem kdysi experimentoval (pokus o domácí výrobu ohebných plošných
> spojů) s vakuovým laminováním tenkého měděného plechu epoxidem na
> tenoučký laminát (dvě vrstvy tenké tkaniny), ale k ničemu to nevedlo.
> Měď se nepřilepila :-((

No - odmastil jsi ji alespon? IMHO je folie pred vyrobou cuprextitu
dokonce nejak povrchove upravena - zkus si kousek strhnout a uvidis, ze
je hluboce matna...

> Nad tím, že bych ten plech přilepil na klasickou samolepící fólii už
> jsem taky koumal, ale neodlepí se to při leptání ?

Nemelo by, zalezi na samolepce a lepidle + samozrejme na agresivite
leptadla. Pokud by samolepka byla neco jako "x-leta" folie pouzivana do
rezacich plotteru (na reklamy), bylo by to jiste OK. Ta ale nebyva
oboustranna.

--
Jirka