Zkušenosti s E-Field snímači Motorola ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Únor 21 19:04:16 CET 2006

Zdravím,

nemá někdo osobní zkušenost s použitím E-Field snímačů Motorola MC33794
?

Náhodou jsem objevil (při hledání něčeho úplně jiného), že jich mám pár
doma i s vývojovou destičkou. Takže dumám nad tím, že bych zkusil
vymyslet nějakou bezkontaktní klávesničku.

Zajímalo by mně, jestli někdo v praxi ověřoval, že to chodí skutečně tak
skvěle jak tvrdí výrobce.

A také by mně zajímalo, jestli někdo nemá nějaký v praxi odzkoušený
nápad, jak udělat ty snímací elektrody jinak než ve formě tvarů na desce
plošného spoje. Docela rád bych tu klávesničku udělal v nějaké formě
typu "samolepka - elektrody - papír s potiskem - krycí fólie", aby se to
dalo třeba jen přilepit na nějakou krabičku z GM. Kombinaci "samolepka -
papír - krycí fólie" udělat umím, ale tak nějak mně nenapadá, jak tam
dostat tu tenkou vrstvu měděných vodičů.

Zdraví PavelK