Meření malých tlakových rozdílu ?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Úterý Únor 21 13:42:06 CET 2006

Uvazuji o tom poridit vetraci jednotku, docela by se mi libilo merit
tlakove rozdily mezi domem a okolim domu. Problem je, ze tlakove
rozdily budou v jednotkach (desitkach) Pa a nejak jsem nenasel
diferencialni cidlo, ktere by na atmosferickem tlaku merilo tak
male rozdily. V supliku jsem nasel MPX2102, ale to ma rozsah 0 az
100kPa, pro zmenu o 1PA se zmena napeti jen 0,4uV a nejsme si jisty
zda je realne pouzit toto cidlo. Teoreticky by slo pouzit
pristrojovy OZ s zesilenim 1000x a ADC s rozsahem 40mV, nicmene se
obavam, ze takova konstrukce by nebyla ani levna anijednoducha nebo
se pletu?

Dekuji za rozumne napady