RE: Smaltované dráty - průrazné napětí

Caloud Zdenek zdenek@comap.cz
Úterý Únor 21 11:08:56 CET 2006

Ano, já vím.
Ale ten smalt sám o sobě má taky nějakou pevnost. A jestli by to bylo třeba kolem 100V, tak mi to bohatě postačuje jako pracovní izolace. Přeci jenom na malé kostře se ještě dost blbě přidávají izolace.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Tuesday, February 21, 2006 11:03 AM
To: HW-news
Subject: Re: Smaltované dráty - průrazné napětí

Primár a sekundár je IMHO oddělený ještě něčím jiným než smaltem. Například fólií.

P.K.

2006/2/21, Caloud Zdenek <zdenek@comap.cz>:
Zdravím,

v souvislosti s tématem drátů bych se chtěl zeptat, jaké je průrazné napětí běžného smaltovaného drátu? Jedná se mi o průrazné napětí mezi primárem a sekundárem transformátoru (konkrétně je to flybacku). Případně pokud někdo znáte odkaz na webové stránky nebo tak něco..

Dík za info
Zdeněk