Rychlost citania RFID

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Úterý Únor 21 09:26:50 CET 2006

Zdravim,
napriklad cip EM4102 ma teoretickou dobu precteni 8us*64=512us. Muzete se
pri cteni strefit do druheho bitu, takze pocitejte 1024us.
Pak zalezi na orientaci anten, jakou dobu bude tag poli ctecky a bude
spolehlive (!) modulovat.
Take zalezi na algoritmu. Cteni totiz probiha tak, ze napred ctete chyby,
pri priblizovani chyby mizi, az prectete cislo tagu. Pri vzdalovani zase
ctete chyby, alogoritmus se musi nejak rozhodnout, kdy jde o dalsi
precteni stejneho tagu a kdy jde o chyby napr v dusledku ruseni.
Problem nastane, pokud budou v poli dva tagy, to ctecka nerozpozna.

Ja osobne bych se do toho nepoustel.
La'd"a