RE: Dráty na cívky - (bylo RE: Otimalizace tvaru civky)

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Únor 21 00:18:21 CET 2006

No, já jsem to před pár lety vyřešil tím, že jsem si od Coilcraft koupil
"Designer's Kit" SMD cívek, ve kterém je cca. 10 nebo 20 cívek od každé
hodnoty kterou by smrtelník mohl potřebovat.

S ohledem na mojí celoživotní nechuť stavět cokoli, co obsahuje natolik
záhadnou součástku jakou je cívka, s tím nejspíš do smrti vystačím :-)

Ale nějaké ty drátky bych si koupil (Petře, díky za tip na GES), pokud
bych náhodou musel stavět něco, co obsahuje součástky specifikované
např. "6 závitů drátu 0.3mm vinuté na průměr 4 mm). Ale asi se nikdy
nenaučím mít tyhle cívky rád. Nesnáším součástky do kterých se musí
všelijak šťouchat a dloubat, aby to fungovalo. :-)

Zdraví PavelK