RE: Připojení zbraně k PC (Was: Rotoped)

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Pondělí Únor 20 21:40:32 CET 2006

On Mon, 20 Feb 2006, Pavel Kořenský wrote:

> Ale jo, já vím. Něco nastříleno mám (bez sluchátek na uších :-)), mně
> jde hlavně o to míření.

Ten zpetny raz tam bude hodne dulezity. Potrebujeme tedy neco co nam
strhne hlaven prislusnym zpusobem. Mozna pripojit zdroj stlaceneho plynu?
Nebo pouzit opravdove slepe naboje spolu s infracervenym laserovym
zamerovacem, a detekci vystrelu (a tedy pozice paprsku na projekcni plose)
spoustet akusticky? Zde by slo i udelat kontinualni detekci pozice, a
pozdeji udelat zpomaleny replay a eventuelne z toho odvodit co vam pri
mireni a samotnem vystrelu dela ruka. Nebo by mozna slo i pouzit
simulovanou zbran, prislusne zatizenou a vyvazenou, se silnym
elektromagnetem v prostoru hlavne a necim tezkym co ten magnet v okamziku
"vystrelu" vcucne a tim cukne hlavni?

> Líbilo by se mi mít možnost to v klidu trénovat zábavnou formou typu
> Doom2 a tak podobně.

Nejste sam, armady takoovehle veci zacinaji na vycvik pouzivat. Takze na
tom asi neco bude.