[OT] \ Mailovy klient vhodny pre HW konferu (a ine)

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Pondělí Únor 20 21:19:27 CET 2006

dobry vecer,

ospravedlnujem sa za OT, ale takto to uz dalej nejde.
prave som cistil moju postu po asi 2 mesiacoch. zabralo mi to viac nez
hodinu casu.
prosim o radu - aky mailovy klient pouzivate a preco. zaujimaju ma rozne
ficurky, ktore sa pri tejto konfere daju efektivne vyuzit.
dufam, ze nesposobim ziaden flame typu to vs to. ja som doteraz pouzival iba
outlook expres, a to mi urcite date za pravdu, ze to nie je ziadna vyhra. ak
mate svoj overeny system triedenia, povolovania, archivovania mailov, sem s
nim, mozno sa poucia viaceri.

OK