Re: Připojení zbraně k PC (Was: Rotoped)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Únor 20 17:01:55 CET 2006

Osobně bych sháněl nějakou hračku nebo model a zábleskový zařízení
zamontoval dovnitř. Neumim si představit, jak udělat něco, co by se zasunulo
do funkční zbraně a dělalo to ty záblesky.

P.K.