Doporucte vhodnou foto diodu do luxmetru ?

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Únor 20 16:23:53 CET 2006

Ovsem zase ma myslim hodne velkou setrvacnost, coz u luxmetru muze vadit.
Alespon jsem to vzdycky citaval, ale jestli to jeste plati netusim, treba se
od te doby nejak zmenily materialy nebo technologie vyroby... Kazdopadne do
expozimetru se uz myslim nepouzivaji.

Dusan Dolezal