Uhorelej uhlik

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Únor 20 14:46:31 CET 2006

No to mne napadlo take, ze byl bud seklej a nebo vyhrate pero. Jenze ty
uhliky jsou normalne asi 13mm dlouhe (teda aspon ten dobrej) a tenhle
spatnej je uhorelej az na 5mm.

Koukal jsem na ty uhliky mezi sebou a zdaj se mi ze jsou kazdej jinej
aspon podle vzhledu - ten dobrej je kovove lesklej a ten spatnej je
takovej jak zivocisny uhli matovej porovitej. Ale o to mohlo byt
zpusobeno tim ohratim od oblouku. Take na tehle strane byl napadanej
sedivej prach pod komutatorem.

Jde o to zda se nesetkal nekdo s podobnym pruserem ze mu uhorel je jeden
huhlik.

RadekCX