RE: Připojení zbraně k PC (Was: Rotoped)

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Únor 20 10:46:57 CET 2006

Nápad je to vskutku zajímavý, ovšem používat na takovouto zábavu normální
zbraň mně připadá dost nevhodné. Člověk by přecejenom neměl zapomínat na to,
že s ČZ-75 není problém někomu vystřelit mozek...
Světelné pistole se hodně používaly v herních automatech, tam by mohla být
ta technologie nejlepší. Třeba se to dá nějak rozumně sehnat.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death