Kapacitní a kyselostní čidlo

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Únor 20 08:00:57 CET 2006

Uz si to moc nepamatuji (zkusim ten mail doma najit a preposlat sem),
ale jde prave o to, ze je cidlo napadano prave rasami a bakteriemi.
Ktere mimo jine zkresluji i samotne mereni, nebot jejich zplodiny
metabolismu  jsou aktivni.

Ja jsem se tenkrat ptal i na trvale mereni fosfatu, dusicnanu a dusitanu
a i tam to byl problem - selektivni membrany maji omezenou zivotnost a
navic take degraduji.

Myslim, ze nektere akvaristicke firmy nabizeji meridla pH (stoji to
ranec), kde ale musite menit celkem casto nejaky spotrebni material -
nejakou vlozku vsunutou do cidla.

RadekCX