RE: Připojení zbraně k PC (Was: Rotoped)

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Únor 20 02:50:03 CET 2006

Zdravím,

> Neni lepsi zajit na strelnici?

To je jistě lepší, ale VÝRAZNĚ dražší. V dnešní době je rána 9mm cca. za
5 Kč, 7.63x39 za nějakých 9-13 Kč a brokovnice ještě za víc.

A na střelnici klidně nastřílím 200-300 ran za odpoledne a to se ani
nezapotím. Krom toho, běžná střelnice není to pravé ořechové na
trénování toho, kam by člověk měl střílet a kam ne. V tom jsou některé
počítačové hry řádově lepší.

> No kdysi za dob osmibitovych pocitacu existovalo svetelne
> pero, snimalo to paprsek letici v monitoru a podle toho to
> opticky poznalo, kde se pero nachazi. Jestli to existuje
> jeste dnes, to netusim.

To by asi nefungovalo. Tenhle princip znám, ale je použitelný jen pokud
je pero v kontaktu s obrazovkou.

> Ale to by asi moc zrovna na projektor nefungovalo. Nicmene,
> kdysi jsem nekde na Invexu videl ne zrovna levne zarizeni,
> kdy se prave po platne rejdilo laserovym ukazovatkem a ono to
> tam posouvalo kurzor mysi. Dnes to zrejme uz bude
> dostupnejsi, pokud se to ujalo. Tak mozna po tom se zkusit
> poohlednout...

Na nějakém podobném principu fungují profesionální trenažéry střelby
(takové to zařízení, kde se pouští video teroristů a rukojmích a
speciální jednotka střílí a pak se to vyhodnotí). Jenže to je
hrůzostrašně drahé. Já bych preferoval něco levného a chytrého, co si
člověk může pustit doma v obývacím pokoji. :-)

Zdraví PavelK