Kapacitní a kyselostní čidlo

Alec Martinek amarti@post.cz
Neděle Únor 19 20:11:45 CET 2006

Co nalepit zvenku na sklo prouzek neake kovove folie (treba alobalu) a
druhou elektrodu ponorit do vody. Cim vic vody tim vetsi kapacita a tu
pak neni problem zmerit. Jenom nevim jak moc se bude pohybovat teplota
vody a jaky to bude mit vliv na celkovou kapacitu. Ale kdyz chcete merit
vysku hladiny s presnosti 1cm a kyslost tak asi budete merit i teplotu a
nemel by to byt problem skalibrovat vuci teplote.
Jinak o mereni ph nevim nic, naposledy jsem ji meril lakmusovym
papirkem. Rybickam by se asi nelibylo mit ve vode neakej chemickej
detektor a snimat barvu vody i kdyz nevim co by stim "sajrajtem" udelaly
rasy.

Ales Martinek