Rotoped

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Neděle Únor 19 19:43:41 CET 2006

to je krasny napad! dockame sa nejakeho fotoserialu?

OK

----- Original Message -----
From: "Ales Filip" <konference2@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 19, 2006 7:17 PM
Subject: Re[3]: Rotoped

Hello All,

Tak rotoped jsem koupil, je to nějaký Olpran, zlevněný z 3999Kč na
1700Kč. Jsem s ním celkem spokojený. Je tichý, regulace odporu je
plynulá a v rozumných mezích.

Kluk ale už vymýšlí, jestli by to nešlo připojit k počítači, že by
jezdil na kole po San Andreas. Takže asi přeříznu tyč od řidítek, aby
s nima šlo otáčet, otáčky šlapek jsou snímané ze setrvačníku
jazýčkovým kontaktem, takže tam přidám ještě jeden, a celé to napojím
na střeva ze starého USB joysticku.

:-)

--

Ales Filip      ICQ:64650313