*** SPAM *** Re: Energeticka ucinnost rozvodne soustavy

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Únor 19 11:15:05 CET 2006

ked uz nic ine, chladenie zerie pomerne vela :-) Neviem to odhadnut pre
velku elektraren. V nasich chladiacich okruhoch s chladiacou kapacitou
jednotiek MW su cerpadla s prikonom stoviek kW az 1MW (dvojjokruhovy
system). Pri vyssich teplotach a vacsich objemoch bude efektivnost
prenosu chladiaceho media asi vyssia...
Potom vsetky vzduchove pumpy, dopravniky na palivo a dalsie veci co
musia hybat s objektami velkej hmotnosti a sa to postupne nazbiera ;-)
b.