Parametry ze StartUpu

Ctirad Konečný ck@cbox.cz
Neděle Únor 19 10:30:45 CET 2006

Dobry den.
Pouzivam Keil vyvojove prostredi pro C166 a nedari se mi v sekci Main ziskat hodnotu, kterou kompilator priradi pres identifikator "?C_MAINREGISTERS" ve StartUpu.
Chci v main kontrolovat prirazeni banky registru a hodnotu si mohu najit napr. debuggerem a napsat ji do main ciselne. Problem je, ze si prekladac po nekterych upravach zdrojoveho kodu tuto hodnotu zmeni. Nepodarilo se mi v helpech, ani jinde k tomu nic najit.

Muzete mi nekdo, prosim, poradit
1. - jak lze ovlivnit, co vlozi kompilator do "?c_mainregisters" pripadne dalsich "?c_xxx"?
2. - jak prenest symboly "?c_xxx" z StartUpu do Mainu?

Mam jeste dotaz ke kontrolerum rodiny XP. Nevite nekdo, kolik cyklu (treba instrukci NOP) je treba vlozit po zakazu preruseni jednotlive periferie v jejim ridicim registru IC, aby zarucene dalsi instrukce nemohly byt preruseny touto periferii? (U starsi rodiny C166 stacila 1 NOP).

Dekuji, s pozdravem Ctirad Konecny