PIC a problemy...

jookie@szm.sk jookie@szm.sk
Sobota Únor 18 00:23:16 CET 2006

Cau hosi,

tak tento krat tu mam takyto problem: mam jedno zariadenie, ktore robim podla poziadavky par ludi... Ide tam PIC16F876, ktory odoberam z SOS Elektronic (www.sos.sk). Tentokrat som objednal 9 kusov, akurat ze to maju na stranke oznacene ako "PIC 16 F 876-20/SP = A-I/SP!", tak si hovorim: Ok, sak mi nevadi ze tam udavaju, ze je to zhodne s nejakym ekvivalentom... "A-I/SP". No a oni mi dodali miesto PIC16F876 cipy PIC16F876A, ktore maju taky isty pocet noziciek, RAM, EEPROM a podobne, ale kod pisany pre ten PIC16F876 tam celkom nefacha... Teda na 75% ide, ale proste to na nejakych pinoch nejako blbo reaguje...

- Ma tu teda nejake skusenosti s tymito PICami? V com moze byt problem? Jedna sa o piny 21,22 pri prevedeni PDIP28.

- Ja predpokladam ze tam niekde bude nejaky sajrajt, ktory obycajny PIC16F876 nema a tak v kode nie je vypnuty. Zdrojak k tomu mam (je to pisane v .asm), takze vie niekto o nejakom vhodnom assembleri pre PIC?

- Uvazoval som aj o "reklamacii" a vymene tych PICov, ale maju tam k dispozicii uz len "PIC 16 F 876-04/SP", ktory bezi na 4 MHz, nie je to ta "A" varianta, takze by to mohlo chodit, ale nemam to odskusane a tak nechcem ist z dazda pod odkvap... Co s tym?

Dobru noc prajem ;-)
    Jookie

http://webhosting.szm.com - AKCIA, domeny a webhosting za najnizsie ceny
Ziskaj vlastnu domenu, webstranku www.mojadomena.sk a vlastne maily