OT: patecni neuveritelnost...

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Únor 17 20:25:02 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 17.2.2006:

> Tak jsem se zase jednou pobavil. Dik.

To jsem opravdu rad :-) I kdyz ja na tom nemam takovou zasluhu, to
spis ti uzivatele, kteri me pobavi temer kazdy den :-)

> Uz jsem skoro rodil, ale je to kamos a neni hloupej, jen se s tim
> computerem musi zzit, tak jako my, co s nima delame kolem 20 let.

No je to tak :-)

> Dam mu to precist aby vedel, ze je dobrej a ja nervak :-)))

Ja jsem vetsinou v pohode, protoze se s temi lidmi setkavam opravdu
temer kazdy den. Osobne, telefonem i po internetu. Ale vis, co me
dokaze opravdu totalne vytocit? Kdyz nekdo dela neco jineho, nez ja
rikam. To jsem uplne vzteklej. Reknu treba: "Tak ted zmacknout to a
to." a najednou slysim: tuk, tuk, tuk, tuk, tuk... a uz datluje nebo
macka jako vzteklej (vztekla)... Nebo reknu, at vybere z nabidky to a
to a je ticho, jen do toho klikani mysi... rikam: "Co delate?" a
odpoved: "Moment, ja to musim pripravit."... tak rikam: "Co tam
pripravujete? Rekl jsem vyberte z nabidky tohle." a on: "Moment, ja to
musim pripravit." :-) To normalne tecu :-)

Jo a nasel jsem na disku jeste paty soubor, ktery jsem nemel na webu,
tak jsem ho tam poslal:

http://www.clexpert.cz/zakaznik5.txt

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory