Sitova kamera s rozlisenim fotaku - outdoor

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Únor 17 20:24:01 CET 2006

On Fri, 17 Feb 2006, Tony Malecky wrote:

> Ten kryt ma vytapeni, volitelne 24  nebo 230V. Termostatovane.
> Vetrani nema, alespon ma dvojitou strisku - shora dopadajici slunecni
> zareni ohriva tu vrchni strisku a ta je podvetravana..

To by mohlo stacit. Muzu se zeptat kde a za kolik jste ho proridil ?
(a jaky typ).

> Risknul jsem kameru bez riditelne clony, protoze s clonou byla podstatne
> drazsi a funguje to obstojne...

Ono to taky mozna zalezi na typu - u te megapixelove pisou v QA ze pri
velkem jasu blednou barvy. Ma to jiny typ senzoru nez ty 640x480.

> Ucelem meho prispevku ale bylo predevsim upozornit abyste nehledal
> venkovni kameru, ale kameru vnitrni a vhodny dekl..

Mam vyhlidnoutou jednu ktera by asi byla OK, bohuzel se zatim nedodava :-)