Normy bylo izolační vzdálenosti na DPS - řěšení?

Achiles achiles@revize.info
Pátek Únor 17 19:54:22 CET 2006

S normama, stejne jako se zakonama to neni tak jednoduche.
To ze je norma posledni neznamena ze je nejprisnejsi nebo nejlepsi.
Jeste jsem nenarazil na zarizeni, na ktere by se vztahovala jedina platna
norma.
Takze s tvrzenim ze neudelate chybu, to neni tak jasne.

Na druhou stranu, normy nejsou zavazne. Takze se jimi muzete nechat treba
jen inspirovat
Nicmene existuji predpisy, ktery obchazi zakon a nektere normy tvori
zavaznymi. Ale i ty muzete porusit, pokud prokazete ze pri poruseni
nedojde ke zhorseni bezpecnosti.

Ale co vam nejvic pomuze je zdravy selsky rozum. Myslim, ze i ve vami
zminovane norme jsem nasel nejasnosti, kterymi, kdyby se vyrobci ridily,
tak by produkovana zarizeni vypadala trosku jinak :)

Ales