SPICE - otazky

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Únor 17 18:42:21 CET 2006

Neviem aku verziu SPICE pouzivate, ja mam nainstalovanu verziu PSPICE
9.2.1, dalej sa preto vsetko vztahuje na tuto verziu.

Pre textovy vystup sa do schemy prida element VPLOT1 (alebo VPLOT2,
alebo IPLOT), ktory do subor *.out prida data z oznacenych uzlov. V
textovom mode sa tusim pouzila direktiva .PLOT (som uz dlho nepouzil).

Druhu otazku som uplne nepochopil. Ak ju chapem spravne tak sa pouzit
napriklad element S (napatim riadeny spinac), ktory je riadeny
striedavym zdrojom. Jeho frekvencia moze byt parametrom simulacie (vid
obrazok). V tomto pripade som nastavil krokovanie parametra {freq} v
transient analyze na dve hodnoty 100 (zelena) a 333 (cervena) krivka.

Verim ze sa ostatni nenahnevaju koli priloham, myslim ze to moze byt
zaujimave pre viacero ludi...

balu