OT: patecni neuveritelnost...

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Únor 17 16:26:55 CET 2006


Taky přidám hlášku z jednoho manuálu (přiznávám, že ho vyprodukovala naše firma)

"Jestliže tlačítko není zobrazeno, nelze ho stisknout."


S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

Máte-li chuť, navštivte naše stránky http://www.papouch.com/

  ----- Original Message ----- 
  From: Pavel Kadečka 
  To: HW-news 
  Sent: Friday, February 17, 2006 4:13 PM
  Subject: Re: OT: patecni neuveritelnost...


  To mi připomnělo:

  Nesmrtelné výroky uživatelů při předvádění nových verzí programů: 
  ================================================================== 

  "To, co nám tu ukazujete, ale není to, co jsme sice neřekli, ale ve skutečnosti chtěli." 

  "Tak jo, tak jste nám to ukázali, moc se nám to líbí, ale doufám, že to nebudeme muset používat." 

  "To tlačítko na tom formuláři nesmí být nahoře, musíte ho dát dolů, víte kolikrát za den bych musela s tou myší do kopce?" 

  "A až to budete programovat doopravdy, tak vám řeknu, jak to má správně vypadat." 

  "Víte, jak nás strašně zdržuje pokaždý se přihlašovat do programu a psát ještě to heslo? Nemohl by ten počítač, když je tak chytrej, podle něčeho sám poznat, že u něj sedím já?" 

  "No já vím, že jsem tu analýzu podepsal, ale to bylo jenom jako, ale já jsem netušil, že to podle toho doopravdy uděláte." 

  "Já vždycky mačkám tlačítko OK. Já nemám čas číst, co je tam napsáno." 

  "Na tom formuláři je asi 20 položek a je to strašně nepřehledný. Já jich vždycky vyplňuju nejvejš pět." "A kterých pět?" "No, to se takhle nedá říct. Jak je potřeba. Ale požaduju, aby na tom formuláři vždycky byly jenom ty položky, které teď potřebuju a ostatni ať tam nejsou." 

  "Ten program musíte udělat tak, abych nemusel používat myš. Mně se sem na stůl myš nevejde. Tady myš bejt nemůže, tady musí stát kafe!" 

  "Ten program se mi furt na něco ptá. Ať se mi na nic neptá, já jsem introvert!" 

  "A nemohli byste tam tu chybu, co jste opravili, zase vrátit, my jsme si na ní už zvykli, že to musíme odklepávat a teď když to odklepneme, jak jsme zvyklí, tak tím entrem potvrdíme něco, co jsme nechtěli!" 

  "To mi nezajímá, že to jsou ňáký Windows a tamto byl DOS. Já mám nacvičenej prstochvat, tak mi ten prstochvat musí fungovat i na těch Windows!" 

  P.K.

  2006/2/17, Jirka <zaloha@volny.cz>: 
    *********************************************************************
    Vyskytly se mezi reklamacemi i nějaké kuriózní případy? 

    Řadu reklamací přijímá telefonicky naše Klientské centrum, kde se
    pracovníci setkali s několika kuriózními reklamacemi. Při jedné
    například vysvětlovali klientovi, kde je na klávesnici mezerník. Nebo
    když řekli klientovi, aby si otevřel nové okno, tak se zvedl a šel 
    otevřít okno v kanceláři.
    *********************************************************************

    Cele na
    http://www.mesec.cz/clanky/lubos-louda-pokusy-o-prolomeni-bezpecnosti-byly-neuspesne/ 

    No a pak clovek ocekava nejaky rozumny pristup k pouzivani PC, dominanci
    MS atd....

    --
    Jirka



------------------------------------------------------------------------------


  _______________________________________________
  HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
  Hw-list@list.hw.cz
  http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20060217/23167e5b/attachment.htm 


Další informace o konferenci Hw-list