Sitova kamera s rozlisenim fotaku - outdoor

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Únor 17 16:13:08 CET 2006

On Fri, 17 Feb 2006, Tony Malecky wrote:

> Duvod proc tomu tak je, je pomerne jednoduchy. Outdoor camera = indoor
> camera + outdoor case.
>
> Navic ta bedna na kameru pro venkovni prostredi se da koupit uz od 1000kc

Otazka je co ten kryt vlastne umi. Jestli je to jen bedynka, tak bych mel
obavy ze ta indoor kamera s povolenou pracovni teplotou +5 az +40 StC bude
mit problemy. Dovedu si predstavit kryt s vytapenim a vetranim pro
zima/leto, ale porad mi tam hapruje ta svetelna citlivost. Jedine snad
dodanim te automaticke clony jak tu bylo zmineno. Bohuzel na tu kameru
o ktere jsem uvazoval ja (umi jpeg 1280x1024) asi zadna clona nasadit nejde.