OT: patecni neuveritelnost...

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Únor 17 16:13:10 CET 2006


To mi připomnělo:

Nesmrtelné výroky uživatelů při předvádění nových verzí programů:
==================================================================

"To, co nám tu ukazujete, ale není to, co jsme sice neřekli, ale ve
skutečnosti chtěli."

"Tak jo, tak jste nám to ukázali, moc se nám to líbí, ale doufám, že to
nebudeme muset používat."

"To tlačítko na tom formuláři nesmí být nahoře, musíte ho dát dolů, víte
kolikrát za den bych musela s tou myší do kopce?"

"A až to budete programovat doopravdy, tak vám řeknu, jak to má správně
vypadat."

"Víte, jak nás strašně zdržuje pokaždý se přihlašovat do programu a psát
ještě to heslo? Nemohl by ten počítač, když je tak chytrej, podle něčeho sám
poznat, že u něj sedím já?"

"No já vím, že jsem tu analýzu podepsal, ale to bylo jenom jako, ale já jsem
netušil, že to podle toho doopravdy uděláte."

"Já vždycky mačkám tlačítko OK. Já nemám čas číst, co je tam napsáno."

"Na tom formuláři je asi 20 položek a je to strašně nepřehledný. Já jich
vždycky vyplňuju nejvejš pět." "A kterých pět?" "No, to se takhle nedá říct.
Jak je potřeba. Ale požaduju, aby na tom formuláři vždycky byly jenom ty
položky, které teď potřebuju a ostatni ať tam nejsou."

"Ten program musíte udělat tak, abych nemusel používat myš. Mně se sem na
stůl myš nevejde. Tady myš bejt nemůže, tady musí stát kafe!"

"Ten program se mi furt na něco ptá. Ať se mi na nic neptá, já jsem
introvert!"

"A nemohli byste tam tu chybu, co jste opravili, zase vrátit, my jsme si na
ní už zvykli, že to musíme odklepávat a teď když to odklepneme, jak jsme
zvyklí, tak tím entrem potvrdíme něco, co jsme nechtěli!"

"To mi nezajímá, že to jsou ňáký Windows a tamto byl DOS. Já mám nacvičenej
prstochvat, tak mi ten prstochvat musí fungovat i na těch Windows!"

P.K.

2006/2/17, Jirka <zaloha@volny.cz>:
>
> *********************************************************************
> Vyskytly se mezi reklamacemi i nějaké kuriózní případy?
>
> Řadu reklamací přijímá telefonicky naše Klientské centrum, kde se
> pracovníci setkali s několika kuriózními reklamacemi. Při jedné
> například vysvětlovali klientovi, kde je na klávesnici mezerník. Nebo
> když řekli klientovi, aby si otevřel nové okno, tak se zvedl a šel
> otevřít okno v kanceláři.
> *********************************************************************
>
> Cele na
>
> http://www.mesec.cz/clanky/lubos-louda-pokusy-o-prolomeni-bezpecnosti-byly-neuspesne/
>
> No a pak clovek ocekava nejaky rozumny pristup k pouzivani PC, dominanci
> MS atd....
>
> --
> Jirka
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20060217/99b4125e/attachment.htm 


Další informace o konferenci Hw-list