Znovu bezolovnate pajeni

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Únor 17 13:18:33 CET 2006

Mozna mate nejaky specialni podminky, ale ja (maloodberatel) kdyz jsem
kupoval kyslik do vlastnich lahvi tak byl priplatek 200 Kc za lahev a
jeste na ni musela byt nalepka jejich vlastni inspekce, cili dalsich
400 Kc kazde dva roky. Navic vlastni lahve neberou do jejich rozvozu,
cimz se zase vsechno komplikuje. Nakonec jsem po ekonomicke rozvaze
skoncil u rocniho pronajmu lahvi od Linde. Ale kdo muze nakupovat u
Siadu tak at to udela, ti neuctuji najem za lahve pokud se vrati jeste
tyz kalendarni mesic.

Ales Prochaska